11 תשובות
שואל השאלה:
זה התחיל מאז המלחמה לפני זה אפילו אחד לא היה לי ויש לי עור אקנתי פשוט עכשיו לחץ ועניינים
אנונימית
זה התחיל לאחר שהתחלת להשתמש בסבון או בכדורים? אפ כן אז תפסיקי להשתמש בהם ותראי איך זה משפיע
זה הגיוני לגמרי זה קורה , תנסי להקפיד לשתות מים ועל תזונה ומתי שיתאפשר לך את יכולה לקנות משחה לחצקונים
שואל השאלה:
יש לי רגישות לכל הסבונים ברגע שהם נוגעים בפנים בלי קשר להיפואלרגני תמיד יש לי רגישות לא משנה איזה סבון
וכבר קניתי מליון דברים לפנים וזה אבל כלום לא באמת עוזר לי כרגע
אנונימית
שואל השאלה:
השתמשתי בעבר בראקוטן לא באמת עבד אולי לתקופה שהשתמשתי מעבר לו
אנונימית
לא לסבן את הפנים עם דקפישר והמינימום זה לעשות ניקוי כפול כדי שיהיה כמה שפחות חיידקים על העור
שואל השאלה:
למה לא לסבן את הפנים עם הסבון הזה??
אנונימית
אני לא הייתי סומכת על ג'ק פישר כי יש לו חומרים שלפעמים יכולים לגרות את העור ואלכוהול שיכול ליבש אותו ולעור אדמתי זה יותר גרוע כי העור קולט את זה וזה מיצר שומניות ברמה אפילו יותר גבוהה ואז קשה יותר להיפטר מזה. אבל יש גם אלכוהול שהוא באחוז מולקולרי גבוה שהתפקיד שלו זה להזין את העור בלחות. האלכוהול באחוז מולקולרי נמוך זה מה שמגרה את העור
תעדכני שיש לך תשובה כי גם לי, מה שאני עושה כרגע זה מקפידה על לשטוף פנים זה הכי חשוב
אותו דבר כמוך בול אני רואה בנות ממש מטפחות את עצמן שיש להם אקנה אבל כל המוצרים ביחד עולים כמו הכלייה שיש לי
תלכי לרופא עור כנראה ימליץ לך על ראוקטן