8 תשובות
מה בעיה ב9.5
אנונימי
איך דירגו אותך..
שואל השאלה:
אין בעיה אבל זה לא 10
אנונימית
דאמ לא הייתי יוצא מהבית שבוע
סתם למי אכפת
לא לגיטימי שומעת מה נראה לך שאת נועה קירל
9.5 זה גבוה מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
אני הייתי מדרגת את עצמי 5 תכלס חחח סתם פתאום לא מבינה מה הבעיה בי שירד ככה ורוצה לתקן..
אנונימית
מה הבעיה ב - 9.5 זה סתם קצת שוויצרי להתבאס על זה בלי להעליב
נשמה 9.5 זה מטורף