44 תשובות
נגד, לפי דעתי הם עושים המון בלאגן והם סוג של כת
נגד הם מחבלים לכל דבר
אנונימי
בעד, כי כולם נגדם בצורה הזויה וחסרת כל היגיון רק כי הם דתיים ויש להם דיעה שונה מאחרים וזה פשוט מעצבןן
כי בתכלס לקבל את השונה כמו כגייז וכזה זה בסדר וחשוב אבל כל מה ומי שקשור לדת זה אסור
שואל השאלה:
מה דעתכם על התקיפות שלהם כלפי משפחות של פלסטינים?
(לא נגדם ולא תומכת רק מתעניינת)
אנונימית
שואל השאלה:
^הרבה מזה זה נערי גבעות מבצעים
אנונימית
בעד...
הם מיישבים שטחים שאם לא הם הערבים/הבדואים היו משתלטים
ומסכנים את הליים שלהם בכך
בעד
הם ו"המתנחלים" הם קו ההגנה של ישראל.
נגד. חבורה דוחה, אלימה, ושרוטה.
מה זה?
אנונימי
בתור אחת שגרה בהתנחלות ביו"ש (וגאה בזה)
ומכירה מקרוב את נוער הגבעות
אני יכולה להגיד שאין אנשים שיש להם אהבת הארץ כמו החברה האלה.
נכון יש להם דעה קיצונית
אבל זאת דעה שחשוב שיהיה אותה.
הציבור שלנו נלחם למען הרבה דברים
ומפגין קול שחשוב שישמע בארץ.
אני לא מגדירה את עצמי כנערת גבעות
ואני ממש לא מתעסקת בדברים האלה
אבל חשוב להבין שהם ילדים שמתעסקים בקודש
וכואב להם לראות שפוגעים באחים שלהם.
משם זה נובע.
נוער אמיץ אין מה להתווכח בכלל
תושיה מטורפת ונחישות עצומה
חבל שהמטרה קצת שגויה בעיניי
אנונימית
שואל השאלה:
עמנואל קנאט
אתה יכול פשוט לבדוק...
אנונימית
בעד כי הם שומרים על שטחים בארץ
ניפוץ המיתוס:
אנונימי
לא כל נערי הגבעות זורקים אבנים בפעולות תגמול והם שומרים על שטחים עצומים מפלישה של ערבים ולמעשה הם חלק מימשולש ששומר על ישראל מהערבים שבכפרים

המשולש הוא

צבא הגנה לישראל - שומר על הצירים וניכנס לכפרים

היישובים- גושים של ישובים יוצרים חומה לכפרים הערביים ובכך מונעים היתרחבות לא חוקית וככה נימנעת יצירת עזה 2

החוות והגבעות- שומרות על השטח שבין הישובים ועל השטחים הפתוחים שבין גושי הישובים מהישתלטות ערבית


כל הצלעות חשובות כדי ליצור את החומה שמונעת מהכפרים להתחבר לעיר עצומה שתיהיה יותר גדולה אפילו מעזה
בעד
הם אנשים ערכיים ואוהבי הארץ שבסך הכל מנסים להחזיר את השטחים שלנו בחזרה
בעד
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ (22) עם ישראל חי!!!!!!
זה לא כמו הגייז כי אנשים לא הופכים להיות גיי כבחירה, הם פשוט נמשכים אל אנשים אל תשווה בין זה לבין זה!
ובשביל השאלה- אני מבינה מאיפה הם באים ולמרות זאת זה ממש מסוכן כל הסיפור ועדיף שהם לא יהיו שם כי הרבה נשמות טובות ימותו מזה בסוף
^^
מתוך חצי מליון בני אדם?
אנונימי
נגדד
הם קיצוניים מאוד ואני נגד קיצוניים מכל צד. אני לא חושבת שזה בסדר שהם תוקפים משפחות פלסטיניות כאילו מה אתם רוצים. אני ממש בעד מה שאנחנו עושים לעזה אבל זה כזה לא קשור פשוט להתפרץ לבית של מישהו אחר סתם ככה. כולם פה אומרים שהם מגינים עלינו אבל אני אומרת היה טוב יותר בלעדיהם. הרבה סכסוכים שלא היו קוראים. הם עושים לישראל מוניטין אפילו יותר גרוע. היתרון שלנו תמיד היה שאנחנו אנושיים, ואנשים שאין להם קשר לחול לא ממש רואים כמה החזות חשובה. אם שטחנו את עזה ועכשיו יש לנו את כל ישראל אבל העולם לא יראה את זה בעין טובה וישבור את הקשרים הדיפלומטיים שלו איתנו אז זה יהיה הסוף של המדינה. אני יודעת שאתם חושבים שישראל חזקה לבד, היא באמת חזקה, אבל אף מדינה לא יכולה להחזיק בלי קשרים עם מדינות אחרות. אלא אם כן אתם במשטר טוטליטרי. וילדים הגבעות האלה הם בדיוק האחרונים שאנחנו צריכים הם עושים מלא בלאגן ורק צרות. אני מתה על דתיים המשפחה שלי דתייה אבל אני לא סובלת אותם.
אנונימית
שטח שלנו והם שומרים עלינו שהצד השני לא יתחיל להשתגע.
מדהימים :)
מי מספר שלא כל ארץ ישראל שלנו? לפחות לא כרגע במצב הזה. וסתם לפלוש לשטחים לא ישנה את זה? ורק יסכן אותם ואת המצב השברירי?
אנונימית
לקשר אותך לבן דוד שלי ?^


עריכה: בצחוק אל תיבהלו
מאוהבת בהם, הכי בעד שיש
נגד!!! מחבלים לעתיד איכס פשוט בוגדים במדינה שלהם
אנונימית
בעד בגלל שאני גרה בגבעה בבנימין ואני מכיקה והם בניאדם לכל דבר ןעניין
בני אדם? ממש לא
אנונימית
נגד כי אני מכירה מקרוב את הטיפוסים האלה
הם גרועים בדיוק כמו החמאס
בתור ימנית אני נגד, אני כן מסכימה שכל הארץ שלנו, אבל הם גורמים להמון סכסוכים עם הדרך שלהם
כאילו, אני לא נגד, זה אמצע, כי אני כן מסכימה איתם, פשוט הדרך לא טובה
אתם רציניים? הם שרפו תינוק בחיים!
אחלה חברה שבעולם.
יש להם אידאלים מטורפים.
חברה שבאמת אוהבים את המולדת, ומוסרים את הנערות שלהם לטובת מאבקים שאם לא הם אף אחד לא יעשה.

מעריצה אותם.
הם שונים ממני אבל עדיין מטורפים ומעוררי השראה.
נטרלית שיעשו מה שהם רוצים ומה שטוב להם בחיים
^^^^יש לנו זכויות על השטחים לא רק בתורה, גם בכתב המנדט.
רק פתרון שתי המדינות שולל את זה, וכמובן שהצד השני לא מוכן לו אז למה שאנחנו אלה שנוותר אם הם ימשיכו להתנהג ככה? (והם ימשיכו)
כל מי שאומר שהוא נגד כי הם קיצוניים מחבלים היה אומר אותו הדבר על ערבים? מעניין אותי להבין למה אנשים אומרים "אל תכלילו" אבל כשזה נוגע לאנשים דתיים הם מכלילים בלי למצמץ ומיד לוקחים את הקיצוניים כדוגמה ומופת לכל אותה הקהילה ואומרים שהם מחבלים בוגדים שצריכים להתפנות. להזכירכם אם אנחנו המתיישבים ונערי הגבעות של איזור יהודה ושומרון לא היינו פה אתם מזמן הייתם כבר משופדים על הכיכרות של המדינה. נערי הגבעות עושים מה שכולנו היינו צריכים לעשות והפסקנו, זה שיש ברברים זה לא מיוחד, יש ברברים בכל חברה❤
שווארמה נתתי לנורית
אני לא מדברת על מה שמגיע לנו, כולנו יודעים שמה שהיה כתוב המנדט כבר לא מאוד רלוונטי או מעניין אף אחד
ואני בכלל לא אמרתי שום דבר על פתרון שתי מדינות אני מאמינה שאנחנו צריכים להישאר ככה אבל מה חסר לנו עכשיו כל השטחים האלה באמת שלא חסר. זה רק גורם לעוד קונפליקטים מיותר. במציאות שלנו כרגע, השטח הזה לא שייך לנו. אין לנו רשות לקחת אותו. ובכלל, בשביל מה? אל תתחילו להיות חמדנים, כבר יש לנו מדינה כל כך יפה...
אנונימית
נגד, זה קיצוני מאוד.
thv
אז למה לא להחזיר את מה ששייך לנו? את יודעת שגם בעקרון ירדן וסיני הן שלנו לפי התורה נכון?
^^אם היו נגד מתנחלים אז זו הכללה, אני לא נגד מתנחלים. אני נגד קבוצה קיצונית בה שנקראת נערי גבעות. אותו כנל עם ערבים. אני לא נגד ערבים אלא נגד הקיצוניים שבהם. הבנתוש?
נערי גבעות הם לא קיצון, הם פשוט נערים שהולכים עם הכבשים והעיזים שלהם ומקימים חוות ועוד יישובים
אלו שעושים טרור הם לא הקול של נערי הגבעות
לדעתי כל החילונים הצפונבונים הם הקול של החילונים אז זה אומר שכל החילונים הם מפונקים בכיינים ושמאלנים. נראלך שזה נכון?
ביום שירדן תתקוף אותנו נכבוש אותה כנראה
קשה להאמין שזה לא יקרה כי אין אמון בארצות שסובבות אותנו
בגלל שאנשים אחרים גרים שם? ב48 הערבים תקפו אותנו ומגיע להם לעוף מפה אבל אני לא רואה שום סיבה להעיף אנשים כי זה היה שייך לנו לפני אלפי שנים לא חסר לנו שום דבר. לא חסר. אנחנו לא צריכים את זה חוץ מבשביל האגו או בשביל לספק את עצמו, וזה סתם יוצר קונפליקט מיותר. זה שירדן וסיני היו שייכים לנו בתורה אומר שאנחנו נלך ונכבוש את ירדן עכשיו? לא
אנונימית