15 תשובות
שואל השאלה:
לא חושבת שאהיה מסוגלת לדבר איתו על זה.. מפחדת פשוט לפרוץ בבכי ושהוא יסתכל עלי אחרת אם אגיד לו את האמת
אני מבינה אותך לגמריי אבל אם הוא יעלה את הנושא אין דרך להתחמק מזה, בסופו של דבר את תצטרכי לדבר איתו תקחי את זה בתור הקלה שלא תצטרכי להסתיר את זה יותר
אל תתחמקי, תגידי לו ישיר "לא נעים לי לדבר על הנושא הזה". אין סיבה שנצפה שאנשים יבינו רמזים במיוחד שמדובר בהורים שלנו, לפחות במקרה הזה לדבר איתו בישירות יעזור יותר מלהתחמק
אני אגיד לך משהו כזה אני יכל באמת למצוא לך דרך להתחמק או משהו אחר להגיד כדי שהוא לא יחשוב על זה אבל בישביל אני אהיה חייב לדעת מה קרה אם לא אז יהיה מאוד קשב לעזור
לסבית??? יש לך בת זוג?


תדברי איתו פשוט ואם הוא לא מכבד אז את יודעת מה
אנונימית
שואל השאלה:
אין קשר למשיכה מינית שלי
תלוי מה עשית למעשים יש הלשכות תתמודדי
אנונימי
בעיקרון אין באמת דרך להתחמק מהשיחה הזאת, אבל אם השיחה תגיע תגידי לאבא שלך שאת מעדיפה לא להעלות את הנושא הזה מתוך חוסר אי נוחות
בהצלחה :)
ניראלי שאני יודע מהזה אבל חשוב שאם הוא יכעס או משהו כזה אז שיהיה לך מישהו שאת יכולה לסמוך עליו וכנראה שהכך יהיה בסדר
אנונימי
שימי אוזניות בזמן הנסיעה כדי שהוא יתעלם ממך
הוא יהיה חייב לקבל את מה שעשית בסופו של דבר גם אם עשית משהו נורא
אין כל כך דרך להתחמק וגם אם כן תצליחי עדיין תצטרכי לדבר איתו על זה במוקדם או במאוחר
שמעי, אם זה משהו שקשור לביטחון שלך/משהו שלהורים יש אחריות וזכות לדעת, לומר "לא באלי לדבר על זה" זה לא פתרון. יעזור לי קצת אם תוכלי לפרט קצת יותר לגבי המצב. אם זה קשור למצב נפשי - את יכולה להגיד לו שאת לא רוצה לדבר על זה איתו, אבל אולי תרגישי יותר בנוח מול פסיכולוגית. הרבה פעמים לדבר עם אדם ניטרלי עוזר להיפתח.
אני רוצה לייעץ לך אבל את חייבת לתת לי איזשהו כיוו7
את יכולה רק לתת כיוון לנושא? יהיה הרבה יותר מועיל לעזור אם נדע רק בערך מה זה יהיה
תגידי לו שאת לא רוצה לדבר על זה אם הוא ישאל משהו
תהיי עם אוזניות? אני כל נסיעה עם אוזניות ושמה מוזיקה וככה פחות מדברים אלי ופחות מפריעים לי לשמוע שירים