20 תשובות
שואל השאלה:
איך עושים את זה?
אנונימית
יוצאת למקומות שיש שם אנשים
אם את בגיל המתאים אז אפשר לברים
מסיבות
בתי קפה את יכולה
שואל השאלה:
לא הבנתםם
יש מישהו שאוהב אותי ואני לא אוהבת אותו
איך לגרום לעצמי לאהוב אותו??
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה בן אדם רע
אנונימית
תקשיבי, אני מבינה את ההרגשה שלך שיש מישהו שאוהב אותך ואת לא רוצה לאכזב אותו ולהגיד לו שאת לא אוהבת אותו. אבל את לא צריכה לכפות על עצמך לאהוב מישהו שאת לא באמת אוהבת. בסוף את תימצאי את עצמך מבזבזת את הזמן שלך עם בחור שאת כופה אותו על עצמך מבלי שיש לך רגשות אליו ומחשבות על בנים אחרים כי אין לך עניין באדם שאת איתו.
נכון, זה קשה, אני יודעת. גם ההרגשה שאכזבת מישהו וגם ההרגשה של לדחות אותו מה שגורם לך להרגיש כמו אדם רע, אבל את לא. את לא צריכה להרגיש כמו בן אדם רע בגלל שאת לא אוהבת מישהו. את תהיי בן אדם רע אם תהיי עם מישהו שאוהב אותך ואת לא אוהבת אותו כי את תשחקי ברגשות שלו. גם אם את לא מתכוונת לזה, ואני יודעת שלא, אחרי הכל את פשוט תשחקי ברגשות שלו כי הוא כן אוהב אותך, אבל את לא.
בבקשה ממך תעשי גם לך וגם לו טובה ותגידי לו מה שאת באמת מרגישה ולא מה שאת רוצה להרגיש.
להיפתח להכיר ומשמה זה יבוא לבד אם את גם נמשכת
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא נמשכת בכלל הוא דוחה אותי
אנונימית
אז למה לך בכוח מה זה ייתן לך
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת
כלום
אנונימית
אז מה האינטרס שלך
אנונימי
שואל השאלה:
שיפסיקו לחפור למה אין לי חבר
אנונימית
מוכר לי גם אבל פחות שווה להיות עם מישהו שלא נמשכים
אנונימי
שואל השאלה:
הוא אובססיבי זה מוריד לי
אנונימית
מעולה אז אל תהיי איתו מצד אחד כן רצית בכוח
אנונימי
שואל השאלה:
הבנתי שזה לא זה
עדיף לבד מאשר עם מישהו שמתגעגע אליי אחרי שדיברנו לפני שלוש שעות
אנונימית
את אחת שאוהבת ספייס אולי או שאת לא בקטע שלו ממש
אנונימי
שואל השאלה:
אוהבת ספייס ואין לו מושג אם אני בקטע שלו כי דווקא נחמד לדבר איתו
אבל לא מאוד מלהיב
הוא די חמוד
אנונימית
הבנתי
אז רק אל תשחקי בוא אם את לא כזה בקטע שיהיה לו ברור שאתם סתם מדברים שלא יבנה ביניינים
אנונימי
שואל השאלה:
טוב
אנונימית