12 תשובות
שואל השאלה:
חח
את יותר גבוהה ממני אבל לא בפער מדי עצום
אנונימי
זה לא שהן גבוהות ממש אתה פשוט הנמוך
שואל השאלה:
^יש ויש

את מטר שמונים?
אנונימי
אם שאלת אותי אז אני 1.59^^
שואל השאלה:
אני 1.58

רשמית מטר שישים חח
אנונימי
שואל השאלה:
^^אז למה את רוצה רק אחד מעל מטר שמונים אם את בגובה שלי?
אנונימי
וואו אתה בגובה שלי מסכן והביו שלי ציני אבל תמיד טוב מטר שמונים
שואל השאלה:
אני לפעמים חושב על זה, ומחילה מכל אלו שאני הולך להכליל, שהבנות הנמוכות הן עיקר הבעיה שלנו הנמוכים כי כשהן מתעקשות רק על גבוהים הן בעצם אומרות שקומה נמוכה זה דבר לא טוב והן שהן שם הן רוצות לברוח מזה
אנונימי
מה לעשות באלי מישהו שיש בנינו הפרש של לפחות 20 ס"מ
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?
אנונימי
תחושת סיפוק.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי תלונות על אף אחת, אבל אני חושב שאם את מכילה בתוכך גנטיקה של נמוכים, את לא יכולה לתת רושם שזה דבר בעייתי, כי במקרה את בחורה, אבל עם אותה גנטיקה אם היית גבר, היית חווה את החיסרון של הגישה שלך, וצריך לחשוב גם איך זה נראה מהצד השני.

הרי רוב הסיכויים שגם אחים שלך נמוכים, ובעצם את אומרת שיש בהם חיסרון.

וסיכוי גדול שגם חלק מבנייך יהיו נמוכים, אז מה הם שווים פחות??
הרי זה המסר שמועבר
אנונימי