6 תשובות
היה קצת יותר מאחוז, אבל כן.
זה היה יותר מאחוז אחד אמנם מתו לנו בשואה מספר לא יאומן אבל ב7.10 זה היה כאילו השואה חוזרת על עצמה
הייתה שואה פשוט של יום אחד
אנונימית
זה היה שואה לא אחוז ממנה
שואה לכל דבר
אנונימית
בעיניי זה מתקפת רצח (פוגרום). לא מזכיר ולא מתחיל להזכיר ואפילו מהווה זילות בשואה שהמיטו הנאצים על היהודים באירופה.