6 תשובות
את תפתחי הפרעות אכילה
תיהיה בתת תזונה
שואל השאלה:
אם אני עושה את זה כמה ימים אני ארזה?
אם אני עושה את זה כמה ימים אני ארזה?
אנונימית
את תרזי אבל זה מאוד מסוכן
יש דרכים בריאות יותר
יש דרכים בריאות יותר
שואל השאלה:
לאלא אני לא אעשה את זה שבוע אבל כזה 3 ימים
לאלא אני לא אעשה את זה שבוע אבל כזה 3 ימים
אנונימית
בסופו של דבר יש מצב שתגמרי בבית חולים חס וחלילה כי חסר שם מלא דברים ותוספים לגוף הגוף שלך יהיה חלש מאוד
אה 3 ימים? לא יקרה כלום לדעתי, אולי תרדי קצת אבל זה לא אפקטיבי כנראה שזה יעלה שוב אחרי זה מהר
אה 3 ימים? לא יקרה כלום לדעתי, אולי תרדי קצת אבל זה לא אפקטיבי כנראה שזה יעלה שוב אחרי זה מהר
באותו הנושא: