6 תשובות
את תפתחי הפרעות אכילה
תיהיה בתת תזונה
שואל השאלה:
אם אני עושה את זה כמה ימים אני ארזה?
אנונימית
את תרזי אבל זה מאוד מסוכן
יש דרכים בריאות יותר
שואל השאלה:
לאלא אני לא אעשה את זה שבוע אבל כזה 3 ימים
אנונימית
בסופו של דבר יש מצב שתגמרי בבית חולים חס וחלילה כי חסר שם מלא דברים ותוספים לגוף הגוף שלך יהיה חלש מאוד

אה 3 ימים? לא יקרה כלום לדעתי, אולי תרדי קצת אבל זה לא אפקטיבי כנראה שזה יעלה שוב אחרי זה מהר