4 תשובות
הפאלפון.
טלפון חביבי
האמת שזאת הכללה נכונה, אבל בכלל לא מוצדקת.
אני אסביר.
הדור הזה הוא עצלן כי זה טבע האדם, וככה כל הדורות היו.
העניין הוא שהוא דור טוב יותר, או יותר נכון 'פחות גרוע' בגלל שדווקא בו יש הרבה יותר אנשים אובייקטיביים.
הרי בעבר הם היו ברמה גרועה יותר מעצלנים, בכלל לא שקלו אפשרות אחרת מזו שחינכו אותם אליה.
כמה סיבות
וזה קודם כל מהבית,
ההורים בדורות האחרונים לא נמצאים כמעט בבית, וזה מגיל מאוד מאוד קטן.
הילד גדל בחוץ, בגן, במעון.
יש פחות תא משפחתי, פחות העברת מסרים והערכים מההורים, פחות קבלת רגשות.
שנית, בעולם שרודף אחרי הכל , במקום לחפש פנימה, אחרי אושר ועושר, אחרי קריירה, וכו זה מתיש.
מוכרים לנו שזה מגיע בקלות, כשזה לא.
עבודה קשה, התמדה, קבלה של המציאות, ולא מיסוך לפי רגשות, זה מה שיעזור לכולנו.
ועוד