4 תשובות
אכלת 6000 קלוריות ביום
קורה לי מלא פעמים שאני מדלגת על ארוחות ואז פתאום משום מקום אני אוכלת בלי הפסקה במשך כמה ימים ואני הכי מזדהה שבעולם
אבל תזכרי שיש ימים ויש ימים וזה בסדר אנחנו בני אדם ויש ימים שהחשקים לאוכל מוגברים ואי אפשר להשתלט עליהם ושוב זה לגמרי בסדר !!
תתעודדי בזה שאם אכלת הרבה כנראה שהגוף שלך היה זקוק לזה ושאם לא היית אוכלת היית הרבה יותר מדוכאת וחסרת אנרגיה ולפעמים כשלא מקשיבים לגוף כשהוא אומר לאכול גם אם זה הרבה אוכל זה יכול לגרום לנזק בריאותי או להתעלפויות ( חס וחלילה )
אני בטוחה שאת מהממת מבחוץ ומבפנים
וזה לא תלוי בכמה אוכל את אוכלת !! :)
ותדעי שאם את צריכה לדבר בפרטי או לפרוק אני פה בשבילך :)
אבל תזכרי שיש ימים ויש ימים וזה בסדר אנחנו בני אדם ויש ימים שהחשקים לאוכל מוגברים ואי אפשר להשתלט עליהם ושוב זה לגמרי בסדר !!
תתעודדי בזה שאם אכלת הרבה כנראה שהגוף שלך היה זקוק לזה ושאם לא היית אוכלת היית הרבה יותר מדוכאת וחסרת אנרגיה ולפעמים כשלא מקשיבים לגוף כשהוא אומר לאכול גם אם זה הרבה אוכל זה יכול לגרום לנזק בריאותי או להתעלפויות ( חס וחלילה )
אני בטוחה שאת מהממת מבחוץ ומבפנים
וזה לא תלוי בכמה אוכל את אוכלת !! :)
ותדעי שאם את צריכה לדבר בפרטי או לפרוק אני פה בשבילך :)
אפשר עידוד
אם עידוד זה אומר אירובי
אם עידוד זה אומר אירובי
אנונימי
במקום עידוד תעשי ספורט
באותו הנושא: