התחברות
הרשמה
אם כואב לי הגרון ואני אשתה שוקו או אוכל שוקולד זה יעשה את זה יותר גרוע?
5 בפברואר 2024, 15:43
גרון
4 תשובות
לא נראלי
F
False Kings (בן)
לא
N
NUEVSITA
לא אבל עדיף תה
W
WAGGED$
כן חלב עושה ליחה
הודית~
באותו הנושא:
כואב לי הגרון לא יכול לבלוע אוכל או רוק..מה אפשר לשתות שיכול לעזור?
זה בסדר אני אשתה חלב אם הגרון והראש שלי כואבים?
אם אני אוכל כל יום 4 עוגיות ואשתה שוקו אני אקבל סוכרת מתישהו?
אם כואב לי הגרון זה בסדר שאשתה נס ?
אני רוצה לשתות שוקו בבוקר אבל הגרון שלי קצת כואב ואני רוצה לשתות גם תה ועכשיו אני רוצה כוס מים אך שתיתי לפני חצי שעה...
זה בסדר אם אשתה משקה קר אם כואב לי הגרון?
אם אני אשתה אייס קפה יכאב לי יותר הגרון? כי מהבוקר כואב לי הגרון
היי אני לא מרגישה טוב כואב לי הגרון ואני צרודה ואני משתעלת ואני מצוננת כיצד להבריא?
אם כואב לי לדבר ואני אשתה שוקו חם זה יעזור? חם פושר כזה
כל פעם שאני בולע רוק/אוכל כואב לי ממש הגרון, מה אפשר לעשות?
אני רעבה אבל כואב לי הגרון, רעיונות לאוכל שאפשר להכין?(חוץ ממרק)