10 תשובות
5 יחידות אנגלית היום זה מינימום
שואל השאלה:
הקטע שהורידו את המילונית ואני עוד 3 חודשים ניגשת לבגרות ואין לי אוצר מילים בכלל לא עדיף לי כבר לעשות 4 ולקבל 90 מאשר להישאר ב5 עם 60 בסופו של דבר זה רק יוריד לי את הממוצע
הקטע שהורידו את המילונית ואני עוד 3 חודשים ניגשת לבגרות ואין לי אוצר מילים בכלל לא עדיף לי כבר לעשות 4 ולקבל 90 מאשר להישאר ב5 עם 60 בסופו של דבר זה רק יוריד לי את הממוצע
על מה יורדות לך הנקודות?
שואל השאלה:
בארבע יחידות יש בונוס של 15 נקודות וב 5 זה 25 נניח ואני מקבלת 60 יהיה לי 85 ואם אני מקבלת 90 יהיה לי 105
בארבע יחידות יש בונוס של 15 נקודות וב 5 זה 25 נניח ואני מקבלת 60 יהיה לי 85 ואם אני מקבלת 90 יהיה לי 105
שואל השאלה:
אוצר מילים אין לי אוצר מילים בכלל בחלק של ה 30 נקודות במודול e והטקסט גם נורא קשה לי
אוצר מילים אין לי אוצר מילים בכלל בחלק של ה 30 נקודות במודול e והטקסט גם נורא קשה לי
שואל השאלה:
ואין מילונית
ואין מילונית
טוב אם באמת הכל קשה לך אז עדיף לך לרדת ל4
שואל השאלה:
למה??
למה??
עדיף 60 ב5 יחל מ80 ב 4 יחל
תתאמצי אנגלית זה חשוב
באותו הנושא: