8 תשובות
את ממש חולה? אולי תנסי לקחת כדור ובכל זאת לבוא ואם לא ילך טוב תלכי למועד ב
שואל השאלה:
^לקחתי כבר 5 כדורים
עדיין חולה , כבר יומיים
אם אני עושה מועד א, אין מועד ב
מועד ב זה רק למי שלא בא מסיבות מוצדקות אבל זה לא בשביל שיפור
כלומר הציון של מועד א זה הציון שיקבע
^לקחתי כבר 5 כדורים
עדיין חולה , כבר יומיים
אם אני עושה מועד א, אין מועד ב
מועד ב זה רק למי שלא בא מסיבות מוצדקות אבל זה לא בשביל שיפור
כלומר הציון של מועד א זה הציון שיקבע
אנונימית
את יכולה להצליח לך יותר בבגרות, יש לך יותר זמן ללמוד משאר כולם וזה טוב
בסוף הכל קורה לטובה ..
בסוף הכל קורה לטובה ..
שואל השאלה:
מרגיש לי שהכל כבר קורה לרעה:( יש לי יותר מדי מזל נאחס
מרגיש לי שהכל כבר קורה לרעה:( יש לי יותר מדי מזל נאחס
אנונימית
הם יכולים לגלות לך את מה שהיה תתעודדי
שואל השאלה:
אבל את יודעת שהבגרות תהיה אחרת עם שאלות אחרות לגמרי כן?
אבל את יודעת שהבגרות תהיה אחרת עם שאלות אחרות לגמרי כן?
אנונימית
שואל השאלה:
tzlil224
אני אעשה אבל זה ככ מבאס אותי כי הם מסיימים ואני נדפקתי עד למועד ב:(
tzlil224
אני אעשה אבל זה ככ מבאס אותי כי הם מסיימים ואני נדפקתי עד למועד ב:(
אנונימית
זה לא כזה נורא, תעשי את הבגרות במועד ב
באותו הנושא: