3 תשובות
לרוב לא עושים מועד ב ואז את צריכה לגשת חיצוני, עדיף לך לגשת עם כל הצער...
שואל השאלה:
שאלתי את המורה היא אמרה לי שאני אוכל לגשת למועד ב
אבל היא לא שאלה את הרכזת שכבה שאחראית לכל הדברים האלו והיא יכולה להחליט שלא :(
אנונימית
אין לנו מושג, עדיף שלא תקחי סיכון ותשאלי את המורים או מי שאמור לדעת
באותו הנושא: