6 תשובות
ביישנית זה מושך
תראי חייבת להגיד לך מניסיון שלי שהם כן נמשכים לבנות ביישניות אבל באיזשהו שלב זה חייב לרדת משמעותית.. בסופו של דבר הם צריכים את האופי שלך ושתוציאי את עצמך מעבר לגוף ולפנים, את תמצאי חבר אם את יפה כן אבל שזה יחזיק צריך לאזן.
בטח שכןן
אמור להיות לה משהו רע?
אנונימי
שואל השאלה:
ביישנית מאד רק בהתחלה כמובן
ביישנית מאד רק בהתחלה כמובן
אנונימית
אם היא אישה טובה אז ברור
באותו הנושא: