9 תשובות
זו הדרך התמודדות שלך
כנראה שזה מביך אותך לספר את זה ברצינות והכי קל לך לספר את זה בצחוק, גם אני ככה
דרך התמודדות(:
אנונימית
יא גם אני
זוהי תגובה טבעית של המוח כדי להתמודד, הרבה מאוד אנשים מגחחים או מחייכים בכאב למשל כדרך להתמודד-
זה גם דרכת להראות לאנשים שאת.ה פתוח לעזרה וגורם לך להראות יותר חברותי ככה שיותר קל להתקרב ולעזור לך
זה גם דרכת להראות לאנשים שאת.ה פתוח לעזרה וגורם לך להראות יותר חברותי ככה שיותר קל להתקרב ולעזור לך
אולי ממבוכה
שואל השאלה:
אבל מבחינה פסיכולוגית כאילו למה זה קורה ?
וגם למה הייתי מתחצפת מלא למורים ? זה אומר שהייתי במצוקה ?
אבל מבחינה פסיכולוגית כאילו למה זה קורה ?
וגם למה הייתי מתחצפת מלא למורים ? זה אומר שהייתי במצוקה ?
אנונימית
א' כל, פסיכולוגית זה נקרא " inappropriate affect" בדרך כלל, וזו היא דרך התמודדות נפוצה מאוד אצל בני אדם.
למה? לא יודע, אני לא פסיכיאטר או ניורולוג- תרגישי חופשי לקרוא על זה
ב: אנשים מתחצפים לאחרים ממיליון סיבות שונות, אחת מהן יכולה להיות מצוקה למרות שזו סיבה מאוד נדירה, אם תפרטי יותר אולי אוכל להגיד יותר בדיוק
למה? לא יודע, אני לא פסיכיאטר או ניורולוג- תרגישי חופשי לקרוא על זה
ב: אנשים מתחצפים לאחרים ממיליון סיבות שונות, אחת מהן יכולה להיות מצוקה למרות שזו סיבה מאוד נדירה, אם תפרטי יותר אולי אוכל להגיד יותר בדיוק
כי זאת דרך להפיג לחץ. כשצופים בסרטון של הניסוי של מילגרם רואים הרבה נבדקים שמחייכים לרגע וזה לא מתוך הנאה אלא מתוך לחץ מהסיטואציה.
באותו הנושא: