11 תשובות
לא
בני כמה אתם
אממ...
לא!
אם זה עושה לך את זה ואת סבבה עם זה, למה לא?
מדליק
אנונימי
לא ממש
תלוי אם את בסדר בזה
אבל בדרך כלל זה לא משהו שקורה בפעם השנייה
על מה המינוסים ילדודס?
אנונימי
זה נשמע יותר תאווה מאהבה אבל אם את סבבה עם זה - אחלה
יותר תשוקה מאהבה
את קלה להשגה
זול לדעתי
אנונימי
לא.