2 תשובות
שואל השאלה:
עוד לא קיבלתי טיפות, ושורפות לי העיניים. אבל אני צריכה להיות בבית ספר ב-10 אז אני לא בטוחה מה לעשות
אנונימית
אל תסכני את הבריאות שלך
אם תקבלי טיפול או שיגידו לך שאת יכולה ללכת תלכי אם לא אז לא.
לא כדאי לך כי העיניים זה איזור מאוד רגיש