התחברות
הרשמה
אתיופים נמוכים, אתם מרגישים פחות בנוח להיות נמוכים כי זה כאילו מראה שהעדה שלכם פחות?
31 במרץ 2024, 16:03
ביטחון עצמי
אתיופים
גביהה
גובה
גזענות
תשובה אחת
מה?
S
Stips_1haterit
באותו הנושא:
נכון אתיופים נמוכים ורזים בדרך כלל?
איזה קבוצה אתם חושבים שפחות מקבלים ויש עליהם יותר שנאה חרדים או אתיופים?
למה אתיופים ואתיופיות הרוב רזים ונמוכים?
אני פחות נמשכת לאתיופים ואני מרגישה רע כי זה כאילו אני יוצאת גזענית
אתיופים הייתם מרגישים לא בנוח להסתובב עם רק לבנים ואתם האתיופים היחידים?
למה בישראל אתיופים נחשבים לפשוטי עם ופחות מצליחים מיהודים?
אתיופים בדרך כלל יחסית נמוכים?
אתיופים/אתיופיות אתם מרגישים שאתם חווים גזענות על בסיס יום יומי?
אתיופים בממוצע גבוהים יותר משאר החברה הישראלית או נמוכים יותר?
אתיופיות, לדעתכן זה שאתן אתיופיות מבחינת צבע עור והשתייכות עדתית גורם שיתחילו איתכן יותר או פחות?
אתיופים, לפעמים אני שומע מחברים אתיופים את המשפט 'אני חא כזה שחור'. אז זה אומר שלהיות ממש שחור זה נחשב פחות אצל האתיופים