16 תשובות
אין משהו שעוזר לי, זה קשה, אבל עוברים את זה.
נגיד לפעמים אני סתם יוצא לטייל וחושב על משהו אישי, לי זה עוזר, לא יודע מה עם אחרים.
אנונימי
אישית השנה בתור יודניקית לא היה לי עומס
^לא נותנים לך טונות של שיעורי בית וחומר לימודי? כי לי נתנו איזה מגדל של שיעורי בית
אנונימי
לא עשיתי שיעורי בית מהיסודי
לא בודקים ובכללי בקושי נותנים ושוכחים מזה
^חה חה חה, ליטרלי אני
אנונימי
אני יצאתי לחופש הזה עם יד תפוסה אחרי הבגרות בספרות. בקושי שורדים:)
אנונימית
מי בכלל נותן שיעורים בתיכון
לא קיבלתי שיעורים מכיתה ח נראלי
שואל השאלה:
וואי וואי איך אין לי כוח לעלות לתיכון שנה הבאה
קשה!
^אצלנו נותנים אבל לא בודקים. וגם עבודות להגשה
אנונימית
^^^^^רק אותי מפציצים בשיעורי בית בתיכון?
^לא רק אותך
אנונימי
אין להם עומס.
התחלתי לעבוד רק בכיתה יב שכבר כל העומס הלך.
ויתרתי עם תעודת בגרות מהממת.
ניהול זמן נכון, וסדר עדיפויות