6 תשובות
צנחנים היא חטיבה התנדבותית לכן צריך לעבור גיבוש בכדי להגיע כמו למשל לוחם ימי או שייטת 13 או מטכל צנחנים זו יחידה של התנדבות שלא כמו גולני או גבעתי שלא דורשת מיון מקדים
שואל השאלה:
וזה מתבטא גם פעילות חוץ מצניחה?
תוכל לשאול שוב ? לא הבנתי
שואל השאלה:
אם הם מקבלים נניח יותר משימות
תלוי אני אישית לא יודע אבל בצנחנים יש שלושה גדודים 202 101 ו890 והם מבצעים משימות בתלוי לתקופה ולצורך בצנחנים יש גם את דובדבן וסיירת צנחנים שהם תתי יחידות בצנחנים אשר מטרתם היא להתמקד בלוחמה יותר ממוקדת ומקצועית
זה בעיקר עניין של וואסח.
מבחינת יכולות אין הבדל בין גדוד של צנחנים לבין כל גדוד אחר בצבא.
צנחנים כן נחשבת לחטיבת החיר הטובה ביותר בצהל, אבל זה לא בגלל הגיבוש, זה בגלל המסורת החטיבתית שמחזקת סטנדרט גבוהה ואימונים איכותיים.
מקום אחריה זה חטיבת הנחל, שלא עוברת שום גיבוש.
בזמן שגולני גבעתי וכפיר הרבה מאחורה, כי אצלם יש פחות מזה.