6 תשובות
למי אכפת מחברים שלו
את יוצאת עם חבר שלך בשבילו לא בשביל החברים שלו..
שואל השאלה:
אבל מה לעשות? להמשיך לנסות להגיד להם שלום ושיתעלמו? אני כבר לא יודעת
לא כולם מתעלמים ממני וגם כשאני ביחד עם חבר שלי הם כן מתייחסים אליי אבל כשאני לבד לא
אנונימית
פשוט כזה אם את רואה אותם תחייכי כזה חצי חיוך ואולי תגידי היי ככה את יוצאת נחמדה ומנומסת והם סתם דבילים
תתרכזי בחבר שלך לא בחברים שלו מה אכפת לך מחברים שלו למה מי הם תתרכזי בגבר שלך וזהוא כול בסדר הם בטח מכנים שהוא איתך ולא איתם אני מכיר את זה
אני מזה מבינה אותך זה ממש קשה במיוחד שזה אנשים שחשובים לו ואכפת לו מהם ופתאום הם לא אוהבים אותך אבל תשתדלי לא ליצור אינטקציה איתם ותדברי על זה עם חבר שלך ותשאלי אותו מה הוא חושב