12 תשובות
מה מפחיד אותך?
אני מתה מפחד, אבל יהיה מה שיהיה, נעבור גם את זה?
שואל השאלה:
מפחדת לגדול.. להתאהב.. להיות עצמאית בעולם הזה. אני גם מרגישה שאני מחרטטת את החיים שלי, אין לי מושג מה קורה
מפחדת לגדול.. להתאהב.. להיות עצמאית בעולם הזה. אני גם מרגישה שאני מחרטטת את החיים שלי, אין לי מושג מה קורה
אנונימית
יאלה סתמי תפה, אז בת 11 לכי תשחקי רובלוקס או משהו
שואל השאלה:
חחח אתה קורע. אין לך מושג בת כמה אני
פעם הבאה אל תוציא את הכעס שלך על בנות באינטרנט
חחח אתה קורע. אין לך מושג בת כמה אני
פעם הבאה אל תוציא את הכעס שלך על בנות באינטרנט
אנונימית
א - את לא בת, כנראה פדופיל בן 40
ב - אני יודע שאני קורע
ג - כנראה את בת 10- 13 אז סתמי תפה ולכי תעשי שיעורי בית על גזים אצילים
ב - אני יודע שאני קורע
ג - כנראה את בת 10- 13 אז סתמי תפה ולכי תעשי שיעורי בית על גזים אצילים
הברון מחיפה- אתה מביך ממש
הגיוני שזה מפחיד אותך, העולם הזה די מפחיד בגדול.. אבל עוברים את זה, מתנסים ומגלים שזה דווקא יכול להיות נחמד! מוזמנת לפנות בפרטי אם את רוצה לדבר על זה
הגיוני שזה מפחיד אותך, העולם הזה די מפחיד בגדול.. אבל עוברים את זה, מתנסים ומגלים שזה דווקא יכול להיות נחמד! מוזמנת לפנות בפרטי אם את רוצה לדבר על זה
מוזמנים גם לפנות בפרטי אם אתם צריכים שאני יכניס לכם קצת שכל בראש הריק והשומם שלכם
קודם תגדל קצת, תסיים כיתה י, ואז תדבר איתי, טוב מתוק?
אני לא מתוק! דיי!
שואל השאלה:
א- וואלה ניחוש טוב. אבל טעית שוב
ב- אתה לא יודע לזהות ציניות
ג- תאמין לי אתה לא רוצה להתווכח איתי, לא ייגמר לך בטוב
א- וואלה ניחוש טוב. אבל טעית שוב
ב- אתה לא יודע לזהות ציניות
ג- תאמין לי אתה לא רוצה להתווכח איתי, לא ייגמר לך בטוב
אנונימית
כנראה שאת עדיין ילדה שדברים יקרוא את תהיה מוכנה כנראה עכשיו את עדיין לא בשלה וזה אומר שיש לך זמן להתבגר וזה אחלה ולא בנתיין את צריכה להנות אין על הגיל הזה לזה הוא נועד נראה לי כאילו חשוב ללמוד אבל מה שאת מתארת כל הילדים ככה חחח גם אני זאת בעיה של נוער
באותו הנושא: