16 תשובות
לוחצים על עסקה כי מדובר באנשים יהודים אחים שלנו שחטופים אבל מצד שני האסון הזה יכול לקרות שוב בגלל עזקה כזאת כי עסקה קודמת כזאת קרתה בגלל זה אז זה תסביך
את ממש צודקת
חבל שאנשים לא מבינים את התוצאות שיכולות להיגרר אחרי שחרור מלא מחבלים....
הם אומרים עסקה בלהט הרגע
את צריכה להבין שיש משפחות שמחכים כל כך הרבה לילדים שלהם, להורים שלהם, לאחים שלהם - אלה שאמרו שישחררו עוד לפני חצי שנה.
קיבלנו כל כך הרבה תיעודים לזוועות שעושים להם שם - מה את מציעה בעצם כחלופה? איך נוציא אותם?
אני כן חושב שזה מורכב אבל אני גם דוגל בלשחרר כבר את הכל החטופים המסכנם שסובלים כמה חודשים שם ולא משנה באיזה מחיר.
איך בעצם מבשרים למשפחות ולחברים שנוטשים את הקרובים אליהם בעזה שיסבלו כי לא תתבצע עסקה לעולם? עכשיו עוד יש לאנשים קצת תקווה שהם ישוחררו, ברגע שנקח להם את התקווה לחלוטין יהיה רע.
אנונימי, נכון שאח אחד שווה יותר מכל המחבלים, אבל במצוות פדיון שבויים יש גדרים - אסור תמורת מחבלים, מותר תמורת כסף.
אמרת שביבי סה"כ רוצה שיהיה פה בטוח?ממש לא,לא אכפת לו מהחטופים ולא אכפת לו מהאזרחים,אכפת לו רק מעצמו.זה עצוב אבל זאת המציאות.זה בסדר שאתה לא מבינה אז אני מנסה להסביר לך שהחטופים זה הדבר שצריך ליהיות בלמעלה של העדיפויות שלו.וזה לא מה שקורה
אנונימית
אני חלילה וחס לא מזלזל בחטופים. אבל דווקא בגלל הלהיטות שיש בלשחרר אותם, יוצא שזה יותר קשה.
אם היינו נלחמים בכל הכוח ולא מביאים להם שום סיוע הומניטרי כבר מזמן היינו מחלצי אותם או שהם היו נותנים לנו אותם.
סינוואר יודע שכל ההפגנות גורמות לפילוגים בעם ישראל ולכן הוא מקשיח את עמדתו, אנחנו צריכים להבין את זה ולעשות מלחמה חזקה.
זאת בדיוק הדילמה..
המשפחות רוצות את הקרובים שלהם בחזרה ומצד שני מבחינה אובייקטיבית זה באמת יביא עלינו עוד אירוע כזה כמו דל ה7 אוקטובר בעוד 15 שנה.
ואני לא הייתי לוקח את הסיכון והותן להם את מה שהם רוצים.
תבינו שאי אפשר להילחם נגד מי שרוצה למות. והם מחבינתם לא אכפת להם למות, אפילו יש בהם רצון
אם הממשלה הייתה נורמלית היא הייתה עושה עסקה ואז במקום לתת למחבלים ששיחררנו לעשות עוד טבח היא הייתה מחסלת את כולם
שואל השאלה:
רק עכשיו קראתי פה הכל, מבינה את כל מה שאתם אומרים ולגמרי מבינה את משפחות החטופים, היה מקרה כזה שהיה קרוב אליי במשפחה שלי. ועדיין אני חושבת שאם עכשיו נשחרר חטופים תמורת מחבלים זה יהיה לופ שלא נגמר, יהיה עוד 7.10, יהיו עוד חטופים ועוד נרצחים ואז עוד עסקה, עוד מחבלים, ואז שוב עוד כמה שנים, עוד חטופים נרצחים ועסקאות שמובילות ללופים. אני לגמרי מבינה את הכאב ואם לי כלכך כןאב שהם שם אני לא רוצה לחשוב מה המשפחות והקרובים מרגישים ובכל זאת, זה יכאב לנו כפול עוד כמה שנים, מישהו/מישהי כתבו פה שלביבי לא אכפת, בסופו של דבר לביבי אין אינטרס להשאיר חטופים בעזה גם אם ממש לא אכפת לו הוא עדיין רוצה שלפחות יחשבו שאכפת לו, כנראה שיש סיבות שאנחנו לא רואים
אנונימית
השביעי לאוקטובר לא היה קורה אם הממשלה לא הייתה מזרימה מיליונים לחמאס כל שנה וגם הזהירו את ביב שיקרה משהו כזה והוא העלים עין
אנונימית
אז זה יקרה לא יקרה שוב אם הממשלה לא תתאפס על עצמה ותתפטר
אנונימית
^^^ תמיד יש סיבות שאנחנו לא רואים.
בכל דבר.
וכן יש לו אינטרס להשאיר את החטופים בעזה.אם הם ישתחררו המלחמה תסתיים וכשהיא תסתיים הוא יודע שהממשלה כנראה תיפול והוא ייכנס לכלא כנראה.שוב זה הכל אינטרסים אישיים שלו
אנונימית
זה עצוב אבל נכון
אנונימית
כי יש כאלה שלא מבינים את המחיר הכבד של שחרור מחבלים יש חטופים וזה כואב אבל דווקא בגלל שאנחנו חייבים לדאוג שה7.10 לא יחזור על עצמו אסור לשחרר מחבלים.
^^^^^^^מה שאת אומרת נכון, אבל רק כי ביבי בשלטון. מדינה מתוקנת הייתה עושה עסקה ואחריה במקום לעשות הפסקת אש ולאפשר להם לעשות עוד טבח היא הייתה ממשיכה להילחם ולחסל את כל החמאס כולל אלו ששיחררנו