6 תשובות
תחשבי על משהו רע שקרה לך שבכית בגללו הרבה ואז אל תמצמצי הרבה
לחשוב על משהו עצוב...
לי זה קל החיים חרא ; (
לי זה קל החיים חרא ; (
אנונימי
תשבי על דברים עצובים או דברים רעים שבחיים לא היית רוצה שיקרו.. כמו לאבד את כל המשפחה או שואה ודברים כאלה
תחשבי על זמנים טובים או לחשוב על מישהו שאבד לך...: (
לחתוך בצל -_-
תקבלי מכה ואז תנסי לבכות תמיד עובד xd