5 תשובות
את במשקל תקין זה בכלל לא שמן תעשי ספורט אולי תרגישי יותר טוב עם עצמך
את במשקל תקין
זה לא שמנה ..
אני בדיוק בגובה שלך ובמשקל שלך
זה משקל ממוצע..
אני בדיוק בגובה שלך ובמשקל שלך
זה משקל ממוצע..
אם את פה כדי לקבל וולידציה שאת בסדר ושאת ושאת במשקל תקין אז מזל טוב את במשקל תקין ואת ממש לא שמנה!
אבל אחותי, את צריכה עזרה דחוף!! אם זה מה שהרס לך את החיים כמה קילו שאת מרגישה לא בנוח איתם, משהו שניתן לשינוי..
וחס וחלילה אני לא כותבת מביקורת, אני כותבת מניסיון.
אבל אחותי, את צריכה עזרה דחוף!! אם זה מה שהרס לך את החיים כמה קילו שאת מרגישה לא בנוח איתם, משהו שניתן לשינוי..
וחס וחלילה אני לא כותבת מביקורת, אני כותבת מניסיון.
אנונימית
את במשקל תקין וממוצע
את לא שמנה, זה בראש שלך
ולהישאר בבית לא יעזור, אם ככ מפריע לך, לכי לעשות קצת ספורט ולאכול קצת יותר בריא.
אבל באמת שאת מהממת כמו שאת.
את לא שמנה, זה בראש שלך
ולהישאר בבית לא יעזור, אם ככ מפריע לך, לכי לעשות קצת ספורט ולאכול קצת יותר בריא.
אבל באמת שאת מהממת כמו שאת.
באותו הנושא: