7 תשובות
לא עצלנים פשוט תחשבי שיש אלפים של תלמידים כמוך שניגשו, את כל המחברות בחינה צריכים לסרוק, להעביר למורים שיבדקו, לשלוח ציונים, זה לוקח זמן..
שואל השאלה:
אז שיעסיקו יותר אנשים לא הבנתי
שואל השאלה:
זה לא הגיוני לפרסם ציונים עד יום לפני המועד ב
אני לא חושב שזה תלוי בזה, יש הרבה מורים שלא רוצים לבדוק כבר בגלל האינטנסיביות של זה, הם צריכים לבדוק מלא ביום ברמה שהם לא זזים כמעט מהמחשב (ממורה שבדקה והפסיקה אני יודע את זה)


^אל תדאגי יפרסמו עד שבוע שבועיים לפני
^מי שיש לו מגן גם יקבל ציון ככה זה היה גם בחורף
זה לא קשור לעצלנות ולא קשור לבדיקת מבחנים,
אין ציונים וכנראה שלא יהיה בזמן אקרוב בגלל העיצומים שלהם.
פשוט מערבים אותנו בריבי כסף שלהם וזה פוגע בנוו
^זה נכון, אבל לנו יש מגנים שגם נשלחו למשרד החינוך ולכן יש לנו ציונים :)