6 תשובות
מה
לא
זה ממש לא הרבה, זה ממש קצת
שבי לאכול
שואל השאלה:
כמה קלוריןת אכלתי בערך
אנונימית
לא זה מעט
שואל השאלה:
יןפי מעולה אני כל השבוע אכלתי בצורה ממש מופרזת
אנונימית
שואל השאלה:
אני אקח את עצמי קצת בידיים
אנונימית
לא נו די לא להיות פיקמי את סתם גורמת לבנות אחרות להרגיש רע על זה שהן אכלו כמות נורמלית ולא מרעיבות את עצמן (כל הכבוד למי שאוכלת בריא, את לא אוכלת בריא שואלת השאלה)
אז לכי לאכול כבר את לא מודעת לעצמך כאילו? את רוצה ילדים או לא? את צריכה נראה לי שמישהו יעיר אותך מהסרט שאת חייה בו שזה נקרא הרבה, אם תמשיכי ככה יקרו דברים לא טובים (יש מצב שכבר קרו) המערכות מתחילות לקרוס, ולפני שאת שואלת שאלות כאלה תעשי טריגר הפרעות אכילה, תודה.
באותו הנושא: