8 תשובות
כן
יש בנות שכן ויש בנות שלא
אני מרגישה יותר בביטחון כשאני עם בקיני כי לדעתי זה יותר מחמיא לי
אני מרגישה יותר בביטחון כשאני עם בקיני כי לדעתי זה יותר מחמיא לי
לי אישית כן
שואל השאלה:
למה נגיד ?
למה נגיד ?
אנונימי
כן, אני פעם בכלל לא הלכתי לים עם ביקיני כי לא הייתי בטוחה בגוף שלי מספיק.
עכשיו אני כן הולכת עם ביקיני אבל עדיין לפעמים מרגישה לא נעים
עכשיו אני כן הולכת עם ביקיני אבל עדיין לפעמים מרגישה לא נעים
אנונימית
אני מסתובבת בלי חזייה והשיזוף עושה לי יפה
אני הולכת אם בגד ים סגור כי אני מתביישת
באותו הנושא: