5 תשובות
בתור שמאלני ממש לא. זה גם לא יהיה מהלך סביר אסטרטגית וגם לא מוסרית
לא, זה לא מדויק ב- 100%.
זה דברים שה"ימין" אומר כדי כביכול להוציא אותם לא בסדר.
אגב.. ההסטוריה מלמדת שאלו שנתנו הכי הרבה שטחים הם הליכוד, אז...
לא רובם אבל חלקם, אני מאמין שהם חושבים שאם ניתן לפלסטינים שטחים ונרחיב את הטריטוריה שלהם זה סוף סוף יביא שלום אבל לדעתי זה לא נכון, הם ישתמשו בשטחים האלה ויבנו אימפרית טרור נוספת
הרבה מהם
חלקם.