9 תשובות
כי הראש שלנו בנוי אחרת ממך
מי יותר טוב ממנו? לפיד עם כריזמה של כיסא כתר? או גנץ המגמגם?
כי הם חושבים שמה שהכי חשוב זה שהוא יודע לנאום עם כריזמה ואנגלית טובה
אנונימית
כי מה האלטרנטיבה? בארץ פוליטיקה עובדת בשיטת הרע במיעוטו מה חעשות
לא ברור. נראה לי חסרה להם אונה במוח
אנונימי
כי עם ישראל הוא סטיופיד
אולי כי הם לא רוצים להיות שמולאנים?
אנונימית
האם ברו מנסה להגיע לחמים?
בת כמה את שאת חושבת דבר כזה?^