6 תשובות
כן
מומלץ,
למרות שקרקל הוא גדוד בחיר קל, והתפקיד הוא תפקיד קביעה(מעבר למיון לוחמות שהוא פשוט יום חשיפה), משמע שעובדים לפי סולם מאמצים הדרגתי מאפס למאה לאורך כל ההכשרה ולא מתחילים במאה.
אבל בכל זאת, תמיד נחמד לבוא מוכנה.
למרות שקרקל הוא גדוד בחיר קל, והתפקיד הוא תפקיד קביעה(מעבר למיון לוחמות שהוא פשוט יום חשיפה), משמע שעובדים לפי סולם מאמצים הדרגתי מאפס למאה לאורך כל ההכשרה ולא מתחילים במאה.
אבל בכל זאת, תמיד נחמד לבוא מוכנה.
כן :)
לפני כל לוחמה מכל סוג שתרצי עדיף ומומלץ גם להכנס לכושר קרבי
יש הרבה התעסקות סביב זה בהכשרה
לפני כל לוחמה מכל סוג שתרצי עדיף ומומלץ גם להכנס לכושר קרבי
יש הרבה התעסקות סביב זה בהכשרה
תמיד כדאי להיות בכושר קרבי לפני לוחמה
כן
כושר קרבי מכין נטו למה שצריך
כושר קרבי מכין נטו למה שצריך
באותו הנושא: