5 תשובות
אז את מעדיפה להיות עם "חברות" שעושות לך רע מאשר להיות לבד?
אחות את יודעת איזה מדהים זה להיות לבד? הכי כיף שיש, אני הגעתי למצב שאני מעדיפה להיות לבד מאשר עם חברות שלי (ויש לי, ברוך ה'), אני פשוט מתייחסת לחברים כבונוס, ואם אפהם לא מתאימים לי אז לא נורא יש לי את עצמי וזה מה שהכי חשוב. תתחברי ללבד הזה, תהני ממנו במקום להימנע ממנו.
^^^ עוד בעיה מאוד גדולה
מה אכפת לך איך את נראית? כל אחד מרוכז בעצמו ובחסרונות שלו מאשר של אחרים, אז מה אם את נראית חסרת חברים או אנע עארף. למי פאקינג אכפת? שימי ז ותתרכזי בעצמך
^ זה לא מביך, זאת את הופכת את זה למביך.
אי פעם דיברת איתן על זה? חברה הכי טובה שלי הייתה ממש רעילה כלפיי וברגע שהסברתי לה שההתנהגות שלה מגעילה כלפיי היא שינתה את הגישה שלה כלפיי לטובה .❤
שואל השאלה:
כי זה מביך בטירוף להיות מסכנה חסרת חברים
שואל השאלה:
אני כבר התרגלתי להיות לבד שזה נהיה הדבר היחיד שאני רוצה ומחכה לו כל יום הבעיה זה בבית ספר וזה מביך להיות בלי חברות לא אכפת לי להיות לבד פשוט אכפת לי מאיך אני נראית
באותו הנושא: