התחברות
הרשמה
אם אני לא מרגיש טוב והלכתי רק פעם אחת השבוע למכון ללכת או שאני אשאר בבית?
1 באוקטובר 2024, 14:47
ירידה במשקל
2 תשובות
אם את מרגישה שאת יכולה תלכי
מקסימום תחזרי הביתה אם זה קרוב אליך
pink
תישאר בבית
א
אנונימית2939
באותו הנושא:
אני פחות מרגישה שאני רוצה ללכת למכון היום אבל הייתי רק פעמיים השבוע
ללכת למכון היום? לא הלכתי שבוע
אם תפוסות לי הידיים והלכתי כבר שלוש פעמים השבוע למכון זה בסדר ללכת היום שוב?
עדיף לא ללכת למכון גם היום אם הלכתי אתמול נכון?
הלכתי כל השבוע למכון..
ללכת לחדר כושר אם אני קצת לא מרגיש טוב אבל לא הלכתי כבר שבוע?
לא הלכתי שבוע למכון, ללכת?
אפ אני בחיטוב והייתי צריכה ללכת היום למכון בפעם ה6 לשבוע ולא הלכתי
זה בסדר ללכת למכון אם הלכתי אתמול?
אין לי מוטיבציה בשיט ללכת למכון היום וכואב לי קצת הרגליים , מה לעשות? הלכתי רק פעם אחת השבוע
אם הלכתי היום למכון ועשיתי אימון רגליים אני יכולה ללכת מחר ולעשות אימון ידיים?