10 תשובות
שואל השאלה:
בקיצור משקר כדי שאנשים לא יילחצו,אני לא יודע לגבי אנשים אחרים אבל אני יודע לגבי הסביבה שלי שכולם יודעים טוב מאוד מה קורה ולא בגלל דובר צהל אלא כי כולנו או במילואים או שיש לנו בן דוד,אח,אחות או חבר במילואים או הסדיר ומהם אנחנו מקבלים את המידע האמיתי,יפה שמנסים להרגיע אבל אם זה תוך כדי שקר אז זה לא באמת עוזר כי האמת בסוף תתגלה
אנונימי
זה לא לשקר זה פשוט לא לשתף את כל האמת
וזה נחמד שאתה חושב שאתה יודע הכל אבל תכלס תכלס המידע שמגיע לציבור מצומצם
דובר צהל לא תמיד אומר אמת
דובר צהל כאן להרגיע את הציבור
לא כל פעם שיש חשש או שחסר נשק
או שיש בעיה
מעדכנים את הציבור
למה?
כי אתה לא תעמוד בזה
אתה לא מצליח להבין את גודל הדבר הזה
דובר צהל כאן בשביל שלושה דברים
לתת לגיטימציה בעולם להרגיע את הציבור ולתת את המקום כשלונות
וואי גם כשאח שלי היה בעזה כל יומיים שלחו למשפחות על כל התרומות שהם מקבלים וכמה שטוב להם שם, כשהוא חזר הוא סיפר לי שהכל חרטות והם לא קיבלו כלום
בקיצור יגידו לנו מה שאנחנו רוצים לשמוע בשביל שנשתוק
שואל השאלה:
לא אומר שאני יודע הכל אבל אני יודע שאם בן דוד שלי נשלח להילחם בלי ציוד לחימה ובאותו זמן אומרים לאזרחים שהם לא צריכים לתרום כי לצהל יש הכל אז משהו פה לא בסדר וזה שקר שאולי ירגיע אזרח אחד או שניים אבל יעלה בחיים של לוחמים ואולי אתם בסדר עם זה אבל אני לא
אנונימי
לא היה חסר ציוד. פשוט צבא זה ארגון גדול והיה פאק בחלוקה של הציוד, לשלוח עוד ציוד לא היה עוזר...
ושלא תעז לדבר ככה על הגרי. הגרי גרם לי לפקפק בעובדה שאני סטרייט באופן יומיומי כבר שנה שלמה
אנונימי
זה לא לשקר
היה פאק בחלוקת השקים אבל קבלת ציוד מאזרחים הייתה רעיון רע שגרם לבעיות
אני לא מבין בזה ואולי היה פאק אצל בן דוד שלך והכל טוב ויפה אבל צהל זה מקום נורא גדול ואני לא יודע אולי זה היה מחדל ביחידה אחת ואולי זה היה אצל כולם
אבל אתה מסתכל מיקרו שצריך מאקרו
שואל השאלה:
למה זה רעיון רע?,בינתיים בן דוד שלי וכל הגדוד שלו מתחילת הלחימה ועד עכשיו משתמשים בציוד שהם קיבלו מתרומות ואם הם היו מסתמכים על צה''ל כנראה חלק גדול מהם היו כבר מתים,אני יודע בוודאות על מה שקרה בגדוד שלו אבל שמעתי על עוד מלא מקומות בצה"ל שהיו צריכים תרומות של ציוד כי לא סיפקו להם כלום אבל אני לא מדבר עליהם כי אני לא יודע להגיד בדיוק מה קרה שם
אתה יכול להגיד שהיה פאק בחלוקת הציוד אבל בשורה התחתונה צה''ל כן היה צריך את התרומות האלה כי עובדה שהוא לא הגיע ללוחמים בצינורות המקובלים מה שאומר שזה כן שקר
בקיצור לא סומך עליו ובכללי לא כל כך סומך על הרבה בכירים בצה"ל כחייל שהיה במערכת הזאת,לא יודע כמה אתה מכיר את הצבא אבל ממה שאני חוויתי ועדיין חווה אני לא סומך על רוב אלה שיושבים שם למעלה
אנונימי