6 תשובות
שואל השאלה:
להכין קרואסונים זה קשוח חח
חשבתי על קאפקייקס גזר ובננה, קישים, ממרחים וריבות וקרקרים
להכין קרואסונים זה קשוח חח
חשבתי על קאפקייקס גזר ובננה, קישים, ממרחים וריבות וקרקרים
אנונימית
נשמע טוב !!
קרואסונים זה שטויות! אני אשלח לך מתכון קליל ויוצא נדיר. אם לא, את יכולה לעשות עוגיות שוקולד צ'יפס שמנות כאלה. אנשים יעופו
תכיני לדעתי קאפקייקס שוקולד טעימים כאלה ועוגיות שוקוציפס
את יכולה להביא קרואסוניפ רגילים ותביאי איתך כמות יפה של מפיות או צלחות קטנות
וואי תביאי עוגיות כאלה האלה שטרנדיות עכשיו הקראמבל זה לא כזה קשה להכין ומלאא יקנו ממך
באותו הנושא: