התחברות
הרשמה
אם אני בדיאטה ואני אוכל לארוחת ערב סלט+ביצה קשה+טונה+לחם שחור עם קוטג זה בסדר? ובאיזה שעה כדאי?
19 ביולי 2013, 17:24
מתכונים
מטבח
סלטים
לחם
קלוריות
ביצים
2 תשובות
זה בסדר:)
מתי שאתה רעב.. 19:30-20:30
ה
הזמן עושה את שלו
מעולה אבל טונה במים.. ואם אין במים אז עעדדיף לוותר על הטונה כי עם השמן זה סתם עוד מלא קלוריות
ש
שם לא תפוס❤
באותו הנושא:
זה בסדר לארוחת בוקר בדיאטה- 2 ביצים קשות+ רבע קוטג' 5%?
אקטימל 1.2% 2 קרקרים חצי ביצה כף קוקוס טחון זה בסדר לארוחת ערב ( דיאטה)?
ביצה קשה פרוסת לחם מקמח מלא עם כף גבינה זה בסדר לאכול בדיאטה לארוחת ערב?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?
מה לאכול עכשיו לארוחת ערב אם אני בדיאטה? (חוץ מביצים וטוסט)
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?
אני בדיאטה. מה אפשר לאכול לארוחת צהריים?
מה אתם אומרים על דיאטת הארוחה אחת ביום?- לא אוכלים ארוחת בוקר (רק פרי או משהו), לא צהריים (רק משהו קטן) ורק בערב אוכלים בשביל שיהיה כוח ליום למחורת?
אכלתי קופסת גרגירי חומוס שלמה (בערך 500גרם) לארוחת ערב ואני בדיאטה זה בסדר?
בטטה אפויה בתנור לארוחת צהריים בדיאטה זה טוב?
זה בסדר לארוחת בוקר לשתות נס קפה עם חטיף אנרגיה 100 קלוריות בדיאטה?