7 תשובות
כן אני גם מרגישה ככה לצערי
זה מרגיש כאילו הם באים למחוץ אותי
זה מרגיש כאילו הם באים למחוץ אותי
הגיוני אתה חסר ביטחון בגלל הגובה שלך אבל אתה צריך לשים לב לדברים טובים אחרים שיש בך ואני בטוחה שיש המון.
שואל השאלה:
^^מה הגובה שלך?
^^מה הגובה שלך?
אנונימי
158
כל רגש שאתה מרגיש זה לגיטימי
אבל אני ממליצה לך להיות עם ביטחון עצמי ולהרגיש בנוח
אבל אני ממליצה לך להיות עם ביטחון עצמי ולהרגיש בנוח
שואל השאלה:
את גם מרגישה ככה?
את גם מרגישה ככה?
אנונימי
כן
באותו הנושא: