7 תשובות
כן אני גם מרגישה ככה לצערי
זה מרגיש כאילו הם באים למחוץ אותי
הגיוני אתה חסר ביטחון בגלל הגובה שלך אבל אתה צריך לשים לב לדברים טובים אחרים שיש בך ואני בטוחה שיש המון.
שואל השאלה:
^^מה הגובה שלך?
אנונימי
כל רגש שאתה מרגיש זה לגיטימי
אבל אני ממליצה לך להיות עם ביטחון עצמי ולהרגיש בנוח
שואל השאלה:
את גם מרגישה ככה?
אנונימי
כן