18 תשובות
פשוט כי אם לא יעבוד בין אם הוא לא יהיה בעניין או כן ואז תיפרדו או משהו זה טיפה יהרוס לך את החוויה שם.
אבל זה סתם דעתי פשוט שכושר קרבי צריך להפריד. תעשי מה שאת רוצה ושעושה לל טוב
אבל זה סתם דעתי פשוט שכושר קרבי צריך להפריד. תעשי מה שאת רוצה ושעושה לל טוב
תנסי לגשת אליו ולהתחיל איתו שיחה
יש לכם גם מלא נושאים משותפים בגלל הצבא
יש לכם גם מלא נושאים משותפים בגלל הצבא
שואל השאלה:
^^ למה לא
^^ למה לא
אנונימית
תנסי לדבר איתו,
אם עושים תרגיל בזוגות או קבוצות תנסי להיות איתו.
תנסי להתקרב אליו לאט לאט או לנסות שאת תמצאי חן בעיניו
אם עושים תרגיל בזוגות או קבוצות תנסי להיות איתו.
תנסי להתקרב אליו לאט לאט או לנסות שאת תמצאי חן בעיניו
אנונימי
תיגשי אליו ותדברי איתו
לא חושב שכדאי
יש תמונה?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לא אבל הוא הטייפ שלי ברמות , אין לי אפילו את האינסטגרם שלו אבל דיימ הוא חתיך רצח
^^ לא אבל הוא הטייפ שלי ברמות , אין לי אפילו את האינסטגרם שלו אבל דיימ הוא חתיך רצח
אנונימית
וואטסאפ יש?
אם את באמת סטוקריצ תנסי למצוא אותו בקבוצה שלכם בוואטסאפ יחד של הקבוצת כושר קרבי או בעמוד אינסטגרם לפי השם או הפרופיל..
אם את באמת סטוקריצ תנסי למצוא אותו בקבוצה שלכם בוואטסאפ יחד של הקבוצת כושר קרבי או בעמוד אינסטגרם לפי השם או הפרופיל..
אנונימי
שואל השאלה:
מצאתי את האינסטגרם כי הוא למד נהיגה איפה שאני גם רוצה אבל זהו
מצאתי את האינסטגרם כי הוא למד נהיגה איפה שאני גם רוצה אבל זהו
אנונימית
פשוט תציעי עוקב ותדברו את נחושה על דעתך גם ככה
העיקר איתי לא מתחילות בכושר קרבי
שואל השאלה:
לא נורא גם אני עדיין לא התחלתי איתו
לא נורא גם אני עדיין לא התחלתי איתו
אנונימית
תתחילי כבר את מתה לזה רואים
שואל השאלה:
הוא לא בא היום :((((((
הוא לא בא היום :((((((
אנונימית
יש לו גם אופי בנוסף?
אנונימי
כן??
אנונימי
תנסי לשאול אותו ולהתקרב אליו
אנונימי
באותו הנושא: