9 תשובות
שואל השאלה:
אז למה אם אני גם חברה טובה ואף אחד לא אומר שאני מכוערת בוא נגיד ככה פשוט אני מגיעה למסקנות לבד
לכולם יש חברות קרובות וקל להן ואליי אף אחת לא מנסה להתקרב
אנונימית
ממש לא אל תחשבי על זה את יפה אל תגידי את זה לעצמך
לדעתי את סתם חושבת שאת מכוערת, והן סתם לא רוצות להיות חברות שלך בגלל סיבה אחרת
אנונימי
אולי את לא מנסה להכיר אנשים, אולי את נחמדה מדי, ואולי את משעממת אותם... סורי אין קשר למראה את בטוח מהממת
לא חושב שזאת הסיבה
אנונימי
לא
שואל השאלה:
איזה עוד סיבות יכולות להיות?
אנונימית
שואל השאלה:
זה הגיוני שלא יהיו לי חברות כי אני מקבלת תשומת לב מגברים?
אנונימית
לא. אבל זה הגיוני שאין לך חברות כי קשה לך להיפתח חברתית/להכיר אנשים חדשים