התחברות הרשמה

איך לא להכנס לדיכאון במלשביות ארוכה ממש?

אני ממש מהקטנים של השכבה רוב הסיכויים שאני אתגייס במרץ (2026) וויתרתי כבר על שנת שירות או מכינה
לא כיף לי בבית אני אוהבת את המשפחה שלי אבל אני שונאת את האווירה בבית ותכף אחותי הגדולה כנראה תעבור מהבית ואני אשאר לבד
לא משהו לי גם בבית ספר אבל יהיה לי קשה בלי מסגרת וגם אם אני אעבוד עדיין אני אהיה בלי חברות ואני אחזור אח"כ הביתה ולא יהיה לי עם מי להיות וכזה
קיצר יש לי עוד מלא זמן עד שאני מסיימת בית ספר בכלל אבל אני כבר בלחץ מזה חחח מה עושים
7 בינואר 2025, 21:41
דיכאוןבדידות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני משקר לעצמי בשביל להרגיש יותר טוב כדי לא להכנס לדיכאון
זה נורמאלי להכנס לדיכאון בגלל הלימודים?
איך להכנס לדיכאון ?
איך אפשר לדעת אם אני מתחילה להכנס לדיכאון?
אני חושבת שאני מתחילה להכנס לדיכאון.. עזרה
אמאלה אמאלה למה כותבים פה שהטיקטוק לא עובד זו האפליקציה היחידה שמונעת ממני להכנס לדיכאון וחרדות
למה אני צריכה להכנס לדיכאון כבר בגיל 16?!
איך להכנס לדיכאון?
אני בשלבים ללהיכנס לדיכאון, איך לצאת מזה מבלי להכנס לזה מתחתחילה
חתולים יכולים להכנס לדיכאון?
איך לא להכנס לדיכאון?