6 תשובות
כן ואז נפציץ להם את התחת
רק אם ביבי יתמוך בזה
הם כבר שולטים שם בעיקרון, אז אין אם זה בעיה כי המצב ישאר אותו מצב ואנחנו קיבלנו את החטופים בחזרה
כאילו לחכות ל7.10 הבא? לא
אנונימי
לא
איכס לא צריך לשטח אותם
באותו הנושא: