13 תשובות
שים קרם הרגעה זה יעזור
לעשות פלג גוף עליון כי אני מכיר מישהי שעשתה כל יומיים רגליים חזק ונפצעה בברכיים
חשוב לנוח ולהבין ממה נובע הכאב האם זה מהמשקלים או טכניקה אני הייתי ממליץ לך לנוח עד שבוע הבא ואז לחזור לעבוד בלי משקלים לראות שהטכניקה בסדר ולא פוגעת בך
או שפשוט מנוחה
שואל השאלה:
^^^^
מה זה קרם הרגעה? מאיפה קונים?
בכללי אבל כאב זה טוב לא?
^^^^
מה זה קרם הרגעה? מאיפה קונים?
בכללי אבל כאב זה טוב לא?
אנונימית
ממליצה לך לתת לרגליים לנוח, תעבדי בינתיים על החלק העליון. אם את רואה שהכאב לא עובר אחרי חודש נראלי שכדאי ללכת לרופא
לא יודע פשוט יש לי בבית
כאב טוב זה אחרי האימון אם את מרגישה טיפה תפוס וחוזקה אז את יודעת שהלך אימון טוב אבל אם עבד 4 ימים וזה כאב מסוג אחר אז צריך לבדוק למה אולי זה טכניקה גרועה או משקלים מוגזמים
שואל השאלה:
עכשיו אתה מלחיץ אותי חחח
טוב אנסה לבדוק עם המאמנת
תודה
עכשיו אתה מלחיץ אותי חחח
טוב אנסה לבדוק עם המאמנת
תודה
אנונימית
תעשי מתיחות כנראה שנתפס לך שריר
יש סרטוני מתיחות של לילי סברי אם את רוצה
יש סרטוני מתיחות של לילי סברי אם את רוצה
אין לך מה להילחץ הכל טוב אולי זה בגלל שאת חדשה? או שאת כל אימון מנסה לשבור שיאים חדשים של משקלים? או טכניקה תבדקי אחד מהם זה העיקריים לכאבים
כאב של שריר תפוס או כאב של משהו לא בסדר?
אם הכאב הוא של שריר תפוס ואת רק מתחילה להתאמן זה לגיטימי להיות תפוסה כי השריר לא רגיל, פעם ראשונה שעשיתי אימון רגליים נתפס לי השרירים לאיזה שבוע זה היה סיוט אבל מאז לא נתפסים לי השרירים בכלל אבל אם זה לא כאב של שריר תפוס אז את מבצעת את התרגילים לא טוב תפסיקי לאמן רגליים עד שיעבור לחלוטין ואז תחזרי להתאמן בלי משקלים בכלל ותעבדי על טכניקה בכל מקרה אימוני פלג גוף עליון לא אמור להיות בעיה לעשות אלה אם כן את מרגישה שמשהו מחמיר את הכאב