14 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי את הבדיקה הטכנית והיה כתוב לי שזה קשור למבחנים שאותם כבר עשיתי בזימון הראשון שלי ליום המאה
שואל השאלה:
תודה
רגע מה
את המבחנים עושים ביוח נפרד?
^^^ולא אמור להיות בהודעה גם קישור לתמיכה עם צריך?
שואל השאלה:
תודה בכול מקרה sakura.
שואל השאלה:
לא היה, אבל אני אבדוק אולי באתר של מתגייסים, תודה שוב
בכיף.
בכל מקרה אתה יכול תמיד להתקשר למיטב לתמיכה טכנית והם יביאו לך את המספר ווצאפ של קינן.
גם לי יש היום
וואי עוד לא שלחו לי מה אני עושה
ומיטב לא יענו עד תשע ורבע המוקד שלהם סגור
לי אמרו ב8:15 שאני מתחילה את המבחנים במחשב
הפ שלחו לך משהו אתמול?
יואו גם לי יש היום וגם לי עוד לא שלחו קישור זה למה נכנזתי לפה חח חח חח
בהצלחה!!
היי גם לי יש היוםם ולי כתבו שברבע לשמונה אקבל את לוז היום
אה רגע את כבר עשית את המבחנים
אז לא יודעת
הם שלחו לך בדיקה טכנית אתמול או משהו כזה?