6 תשובות
כן
שואל השאלה:
יש לי כמה שאלות, פשוט אני חרדתית וקשה לי לסוע ברכבת לבד כי אף פעם לא נסעתי בה, אז אני מנסה לדעת מראש מה צריך לעשות.
1. איך משלמים? כמו ברכבת הקלה בירושלים שיש בתוך הרכבת מכשיר כזה לשלם או כמו ברכבת ישראל שבכניסה לתחנה שמים את הרב קו ואז נפתח השער?
2. הרכבת אומרת בכל תחנה את השם של התחנה?
3. איך אפשר לדעת מראש מה המסלול של הרכבת?
ממש תודה לעונים
הרכבת אומרת את השם של התחנה ואם לא יש מפה של המסלולים למעלה.

כשאת נכנסת לאפליקציה לשלם את לוחצת על רכבת קלה ואז מאשרת את התחנה שאת עולה בה על הרכבת, בוחרת תחנת ירידה ולוחצת על ליצור כרטיס. את שומרת את הברקוד למקרה שיעלה פקח וזה לא כמו ברכבת רגילה שצריך להעביר את הברקוד בשער כדי להיכנס. אם את משלמת ברב קו אז יש מכונות לזה.
אם את רוצה לדעת מראש את המסלול של הרכבת את יכולה להיעזר באפליקציות כמו הופ און
בתחנות שהן מתחת לאדמה (לאדעת איך לקרוא לזה) אז יש כניסה כזאת שמשלמים ונפתח המעבר הקטן הזה ואז יורדים לרכבת, אם הרכבת בחוץ אז יש פשוט עמדה לשלם להניח את הרב קו וזהו ואת עולה לרכבת, בחוץ אפשר לעלות לרכבת בין אם שילמת או לא כי אין את המעבר הזה אלא אם כן פקח יראה אותך (אל תעשי את זה)

כן זה מקריא כל תחנה וגם כתוב ברכבת
שואל השאלה:
אוקי. תודה לכולם