7 תשובות
את לא מוזרה, פשוט יש אנשים שהחברה לא כל כך מתאימה להם וזה בסדר, תעשי מה שנעים לך
אני גם כל היום בבית
אם את רוצה לצאת עם חברות ולא טוב לך בבית תנסי ליזום יותר עם חברות שלך
אבל אם כיף לך בבית ואת לא מרגישה שאת נחנקת משיעמום ואת מרגישה שכיף לך להיות בבית עם עצמך אז כנראה שזה המקום הבטוח שלך וזה בסדר לגמרי
שואל השאלה:
הקטע זה שאני מפחדת שזה יותר מידי
אני כל היום בערך בחדר או בסלון רק שאני משחקת באקסבוקס או משהו
אבל אני לא מצליחה להיות הרבה זמן עם אנשים זה מעצבן אותי
אנונימית
זה ממש סבבה אני מבינה את הקטע שלא לרצות לצאת הרבה תחפשי חברה לראות איתה טלוויזיה ולהיות בטלפון זה מה שאני עשיתי
זה בסדר גמור את פשוט כנראה אוהבת להיות לבד אין בזה שום בעיה
הגיוני
אני בדיוק באותו מצב ולא אהבתי את זה
הרגשתי שזה מונע ממני לחוות את החיים האמיתיים אז החלטתי שאני מפסיק לשחק במחשב והצלחתי. אני עדיין הרבה במסכים (סרטים וכזה) אבל פחות מלפני וזה עבודה עצמית שצריך להתקדם בה
זה הגיוני אבל רק בגלל שטבעי להיות עצלן
בהצלחה!
אנונימי