התחברות
הרשמה
למה יש אנשים מקובלים יותר וכאלה שפחות? למה יש אנשים שמתנהגים ח*א וכאלה שנחמדים ואז הנחמדים נחותים והח*א הם המקובלים?.
ולמה כל הבנות מתאפשרות ועושות החלקה ולק ג'ל וכל הבנים מתאמנים ושריריים ומאריכים זקן רק ברגע שהם יכולים למה כולם ליטרלי אותו דבר בדור הזה? מה הולך פה?
5 ביוני 2025, 17:10
נחמדות
תכונות
למה
בטחון עצמי
התנהגות
4 תשובות
דור חרא
א
אוי ואבוי ליי
ככה?
א
אדנק הקטנה
רק הרוב ככה אל תכליל
פ
פשוט מתקיימת
הרוב ככה אני לא
.
.......a
באותו הנושא:
למה כמעט כל הבנות נמשכות ורוצות כאלה שהם פחות אנשים טובים ויותר אנשים רעים?
שמתם לב שלרוב אנשים פחות מקובלים חברתית יותר מתעסקים במוזיקה ויותר מצליחים בזה??
מה אתם חושבים על זה:"אנשים שטובים במתמטיקה יהיו יותר חכמים(לרוב)מאנשים שפחות טובים במתמטיקה?
יש פה אנשים פחות מקובלים?
יש אצלם בשכבה גם מקובלים נגיד וכאלה שפחות??
מקומות מומלצים שאנשים שפחות מאמינים יוכלו להגיד מה הם חושבים ולהרגיש בנוח ומקובלים עם זה?
היי שאלה חשובה האם בעולם יש יותר ממיליון אנשים או פחות?
מה אתם יותר : אנשים שיוצאים יותר מהבית או אנשים שנשארים בבית ופחות יוצאים?
זה באמת נכון שרוב האנשים שמתשמשים בסטיפס פחות מקובלים חברתית או שזו סתם סטיגמה?
אתם מרגישים שיש בסטיפס את המקובלים ואת הפחות? אלה שמכירים אותם יותר ואלה שפחות זה מורגש יותר בחברים לעט
אני היחידה שהרבה יותר קל לי להתחבר לאנשים מהשכבה שלי שהם פחות "מקובלים"?