11 תשובות
שואל השאלה:
זה שווה את זה?
אנונימי
הייתי מציעה לך לפחות לאיים בתביעה וככה יישלמו לך
אגב אם פוטרת אני גם די בטוחה שיש דמי פיטורים שמגיעים לך
שואל השאלה:
^ על יומיים? אני בספק
אנונימי
כמה תרוויחי מזה?
חדמש כן
כן
בהחלט שווה.
כן
שואל השאלה:
^^ 300 שקל ברוטו
אבל עדיין, זה כסף
אנונימי
אם זה שווה את זה אז למה לא
צודקת כל שקל במדינה הזאת חשוב