7 תשובות
ילד לך לישון
עזוב בנות, לברון ג'יימס עדיף.
שואל השאלה:
את ליטרלי רוסיה שלא יודעת רוסית אין יותר מביך מזה
את ליטרלי רוסיה שלא יודעת רוסית אין יותר מביך מזה
אנונימי
אם הייתי מוצאת את זה כדבר מביך לא הייתי רושמת את זה
למה שתכתוב את זה, מה?
שואל השאלה:
בלאט טי ואבשה נה פונימייש שטו יא שאט פישו אטו פיזדץ
בלאט טי ואבשה נה פונימייש שטו יא שאט פישו אטו פיזדץ
אנונימי
מה זה גונינג
באותו הנושא: