7 תשובות
עזוב בנות, לברון ג'יימס עדיף.
שואל השאלה:
את ליטרלי רוסיה שלא יודעת רוסית אין יותר מביך מזה
אנונימי
אם הייתי מוצאת את זה כדבר מביך לא הייתי רושמת את זה
למה שתכתוב את זה, מה?
שואל השאלה:
בלאט טי ואבשה נה פונימייש שטו יא שאט פישו אטו פיזדץ
אנונימי
מה זה גונינג