35 תשובות
"חשבתי שיש לך חרדה חברתית מה פתאום את צועקת?" כאב
אנונימית
כשהיית קטן עוד היית חכם
חבל שהחיים שלך הם כבר ביזבוז
אנונימי
אתה עלוב. אתה לא יודע איך לדבר. אתה אדם רע שמחפש לעשות רע.
ועוד שלל עלבונות. (כל זה רק מאמא, אבא שלי בסדר)
אנונימי
לא יצא לי לשמוע מהם משהו מעליב ממש
שלא נדע
כלום. אבל כשהייתי בן שבע עשיתי לאמא שלי אצבע שלישית
"אתה אישה רעה
כלום לא יצא ממך ואף אחד לא ירצה אותך"

לא סימפטי
אני חושבת שאני דווקא אישה סבבה
אנונימית
רוב הסיכוי שכן
אתה אישה רעה?
אנונימית
אני בן 15 אני לא איש אפילו אז איך אישה
^^בוא נגדיל רגע ראש ונבין שזאת טעות בהקלדה
אנונימית
אני לא איש רע
למה?
אמאלה מה
אצלי זה לא משהו שהם אמרו זה משהו שהם לא עשו.
הם לא ראו אותי כשהייתי צריכה אותם
אנונימית
על מה נתנו לי מינוסים
חברה זה ממש מצער לשמוע שזה מה שהורים של אנשים אומרים מי שמעוניין לפרוק מוזמן
"לא מאמינה שסחבתי אותך 9 חודשים לכי תחפשי לך בית אחר ואמא אחרת".
אוכלת חינם, חזירה, אגואיסטית, חושבת רק על עצמה, קנאית ויש עוד הרבה אבל זה ארוך מידי וכמובן שזה רק מאמא כי אני לא בקשר עם אבא שלי
אנונימית
חשבתי שאת יותר טובה מזה
אנונימית
לאח שלי אמרו:
לא מאמין שאתה הבן שלי
לך תתאשפז
דפוק
מפגר
לעולם לא תצליח בכלום
אתה הטעות הכי גדולה שלי
אנונימית
אמא שלי אמרה משהו על להעביר אותי לפנימייה והיא יודעת בדיוק מה אני חושבת על פנימיות (שהורים ששולחים את הילדים שלהם לפנימיה לא ראויים להיות הורים לדעתי)
ושהיא אמרה לי פעם:
"אני אוהבת אותך
אז אני לא רוצה שתכערי את עצמך"
לדעתי זה משפט מגעיל
את לא הבת שלי יותר
זה עצוב אבל צריך רישיון במצב הזה כדי להיות הורה
מזה תחרות מסכנות ?
יאללה
" אני לא צריכה אותך יש לי עוד 4 ילדים "
אנונימית
"אני מופתע שאמא שלך לא הרביצה לך עוד יותר"
אם היינו יודעים שאתה לא תרצה להמשיך ללמוד בעתיד לא היינו מביאים אותך לעולם
את ילדה זבל
חבל שילדתי אותך
אנונימית
נראה לי משהו כמו: זאת הסיבה שאין לך הרבה חברים
ז*נה
אנונימית
הרבה
עדיף שאני לא אכתוב כאן
הלוואי שעם אבא שלי הבעיה הייתה רק מעליב
הרבה.. מבחינתי זה הרבה..
פסיכופתית, ילדה טיפשה, נחשה, סכסכנית, אומללה, מרדנית, בהמה, כלבה..
עצם זה שהיא קראה לי בשמות האלה ובכלל ההתנהגות שלה אליי מראים עד כמה האהבה שלה אליי מזוייפת.
או לאיים לשלוח אותי לפנימייה בצפון.
או לעשות הצגה של לברוח מהבית בגלל שאמרתי את מה שאני מרגישה.
מנסה לשחד אותי לזרוק את הדבר שהכי משמעותי בשבילי בחדר
ואחכ קוראת לו שטן וסכסכן ונותנת לי להרגיש רגשות אשם על זה שבאתי וסיפרתי לו כמה קשה לי
את לא חשובה לאף אחד את חיונית רק כמקור לכסף
(אני מפרנסת בבית)
כל החיים שלי
(בית מתעלל)
אנונימי